شعبه مرکزی تبریز
تبریز، میدان ساعت، بازار بزرگ تربیت، واحد 395، فروشگاه آرمانیا
themesupport@gmail.com
0000 0000 41 98+
شعبه دوم - تهران
تبریز، میدان ساعت، بازار بزرگ تربیت، واحد 395، فروشگاه آرمانیا
themesupport@gmail.com
0000 0000 41 98+
شعبه سوم - اصفهان
تبریز، میدان ساعت، بازار بزرگ تربیت، واحد 395، فروشگاه آرمانیا
themesupport@gmail.com
0000 0000 41 98+
شعبه چهارم - مشهد
تبریز، میدان ساعت، بازار بزرگ تربیت، واحد 395، فروشگاه آرمانیا
themesupport@gmail.com
0000 0000 41 98+
شعبه پنجم - کرج
تبریز، میدان ساعت، بازار بزرگ تربیت، واحد 395، فروشگاه آرمانیا
themesupport@gmail.com
0000 0000 41 98+
سوالات اطلاعاتی
سوالات متداول مشتریان
آیا همان محصولی را که در تصویر می بینم دریافت خواهم کرد؟
ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهیم که ظاهری مشابه تصاویر نمایش داده شده در صفحات وب سایت ما دارند. با این حال لطفاً به خاطر داشته باشید که عکسها برای نشان دادن رنگهای دقیق مشکل دارند و ممکن است رنگ واقعی یک محصول کمی با آنچه در یکی از تصاویر وبسایت ما نشان داده شده است متفاوت باشد. ما سخت کار می کنیم تا به محض آگاهی از تغییرات قابل توجه در محصولات خود که ممکن است مشتریان آن را غیرقابل قبول بدانند، توضیحات و تصاویر وب سایت خود را به روز کنیم.
کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟
ما در حال حاضر از این ویژگی پشتیبانی نمی کنیم. ما تم ها را بر اساس قالب های پیش فرض می سازیم. بنابراین، اگر میخواهید صورتحساب خرید خود را ببینید، میتوانید درباره افزونههای شخص ثالث اطلاعات بیشتری کسب کنید. امیدوارم برای شما مفید باشد
چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟
ما به مشتریان ناراضی تا 15 روز پس از تاریخ خرید بازپرداخت میکنیم، بدون سؤال. اگر میخواهید پولتان برگردد، به سادگی بازپرداخت منفی است، سپس درخواست بازپرداخت ارسال کنید و توضیح دهید که چرا این درخواست را دارید. لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل تأخیر در پردازش ممکن است مدتی طول بکشد تا وجوه بازگردانده شود. لطفا توجه داشته باشید که با خرید یک محصول، با شرایط سیاست بازپرداخت موافقت می کنید.
آیا اقلامی را که به عنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً ذخیره می کنید؟
آره. اقلام موجود در انبار در سریع ترین زمان ممکن دوباره ذخیره می شوند. در صورت درخواست در صفحه کالا، زمانی که در دسترس باشد، ایمیلی به رنگ و اندازه ای که شما مشخص می کنید برای شما ارسال می کنیم. اگر امکان ذخیره مجدد کالا وجود نداشته باشد، آن را از وب سایت حذف می کنیم.
کجا می توانم سفارش خود را ارسال کنم؟
اگرچه ما دوست داریم سفارش شما را دریافت کنیم، اما در حال حاضر نمی توانیم به خارج از کشورهایی که فروشگاه آنلاین ما باز است، ارسال کنیم. با این حال، ما دائما در حال گسترش هستیم، و هدف داریم که در آینده به کشورهای بیشتری برسیم تا رضایت کامل شما را جلب کنیم!
اطلاعات درباره ما